• Voor 15:00 besteld op werkdagen = volgende dag in huis!
  • Door de covid-19 duurt uw bestelling wat langer dan normaal
  • Gratis bezorging vanaf 50,-

Klachtenpagina

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt hier in de formulier uw probleem uitleggen.

 

 

Hoe kan ik retourneren? Dat is simpel volg de stappen hieronder:

  1.  Vul uw volledige naam in.
  2. Schrijf uw E-mail in de vak.
  3. Schrijf bij 'klacht' wat de klacht is en graag uitgebreid.

 

 

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

 

Heeft u een vraag over onze producten of services ga dan naar: klantenservice klik hier

Wilt u retourneren ga dan naar onze retourpagina: retourneren klik hier